Siden siste blogginnlegg har vi beveget oss stadig nordover. Første stopp en liten landsby i hjertet av Champagne; Épernay. Det var ganske stas. Vi parkerte bilen og ruslet langs Avenue de Chapagne forbi alle de store chapagne produsentene. Fant oss…
